Veel Gestelde Vragen – Belangrijke info betreft levering of afhaling

Heeft u vragen, hulp nodig, of twijfelt u over een product dat u heeft gezien?

Wij streven ernaar om onze webshop dagelijks bij te werken met alle productgamma’s. Mocht u toch iets niet kunnen vinden, aarzel dan niet om uw vragen te stellen! Dit kan via info@geertshs.be of een van de onderstaande kanalen.

U kunt onbeperkt contact met ons opnemen. We zijn bereikbaar via de volgende kanalen:

      Via Telefoon: 014 85 02 63 (tussen 10-17 uur )

     Via Mail: info@geertshs.be (onbeperkt)


Wat betreft verzending en afhaling bij Geerts:

Afhaling kan worden geregeld, maar let op, niet alle artikelen zijn op voorraad in het depot in Olen. Vraag gerust of het artikel op voorraad is via info@geertshs.be. De bestelling kan vanuit de leverancier rechtstreeks naar ons depot worden verzonden. We streven ernaar om een levertijd van 2-4 werkdagen te garanderen.


Is de levertijd snel, met een gegarandeerde levering binnen 2-4 werkdagen?

Een aanzienlijk deel van onze producten is direct uit eigen voorraad leverbaar. Echter, enkele producten worden rechtstreeks door de leverancier verzonden. Het pakket gaat dan direct naar u of wordt eerst naar ons depot in Olen gestuurd, van waaruit wij het vervolgens naar u verzenden. Houd er rekening mee dat we, in het geval van afhaling, flexibel zijn en proberen tegemoet te komen aan uw wensen om een afhaalmoment af te spreken.


Wat wordt bedoeld met “Leverbaar via nabestelling”?

Dit betekent dat het product op dit moment niet op voorraad is. Geen zorgen, u kunt gewoon bestellen! Zodra het product binnen is, maken wij uw bestelling compleet en verzenden deze, of de leverancier verzendt deze rechtstreeks naar u. We houden u goed op de hoogte van de juiste levertijd en volgen alles op. In de meeste gevallen garanderen we een snelle levering.


Moeten we thuis zijn voor de gratis levering aan huis?

Indien u niet thuis bent, zal de koerierdienst eerst bij uw buren aanbellen en het pakje daar achterlaten. Mocht dit niet lukken, laat de koerierdienst een briefje achter met de nodige uitleg om het pakket te verkrijgen. Voor groter transport wordt dit geleverd met een transportbedrijf, en het pallet wordt afgezet op uw oprit. Als dit niet haalbaar is, zal de transporteur het pakket afzetten waar mogelijk.

U kunt er ook voor kiezen om de levering en montage door Geerts zelf te laten verzorgen, zodat we uw pakket tot achteraan kunnen brengen. De kostprijs hiervoor kunt u opvragen via info@geertshs.be of via de andere bovenstaande kanalen.


Verzending gratis

Geniet van gratis verzending bij besteding vanaf €150 in België. Houd er rekening mee dat deze aanbieding niet van toepassing is op bestellingen die naar Nederland worden verzonden.

Bedankt, Geerts – Olen